Po pierwsze działa wtedy zasada dźwigni. Opiera się ona na twierdzeniu, że np. 600 uczniów szybciej poinformuje swoich rówieśników o dniach otwartych niż np. 5 nauczycieli.
Każdy uczeń ma na naszej klasie czy na facebooku wielu znajomych. Często są to znajomi z gimnazjum. Warto aby wtedy Ci uczniowie umieścili na swoich profilach odpowiednie informacje np. o dniach otwartych, które będą odbywały się w szkole.
Dodatkowo, gdy uczniowie opowiadają o swojej szkole jest to bardziej wiarygodne niż np. wypowiedzi nauczycieli. Uczniowie myślą wtedy kategoriami - to mój człowiek, na pewno mówi prawdę.
Trzecim elementem jest zakres pracy wychowawczej w szkole. Gdy włączymy uczniów w proces promocji szkoły mamy przeświadczenie wykonania dobrej pracy wychowawczej.
Uczniów warto zaangażować podczas:
- dni otwartych;
- promocji szkoły w innych szkołach;
- prezentacji szkoły podczas różnych festynów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz